Wirtualna Centrala Telefoniczna VoIP
Firmy świadome wysokich kosztów utrzymania tradycyjnych central telefonicznych, dążą do minimalizowania tych kosztów. Zdecydowanie tańsze i wygodniejsze jest korzystanie z wirtualnej centrali telefonicznej, która oprócz niskich kosztów daje firmom więcej funkcjonalności i wygodę użytkowania.
Dlaczego warto zrezygnować z tradycyjnej centrali telefonicznej ?
Argumentów jest wiele. Wymieńmy najważniejsze z nich.
Po pierwsze oszczędności…
Wirtualna centrala telefoniczna to przede wszystkim realne oszczędności w firmie, ponieważ fizyczna centrala, generuje wysokie koszty zakupu sprzętu, leasingowania, utrzymania i serwisu. Każda zmiana ustawień centrali np. Panasonic, Alcatel, Siemens, Platan, Slican, DGT, Avaya, Ericsson powoduje przyjazd autoryzowanego serwisu – a jak wiemy wiąże się to z dużymi kosztami.
Wiele firm chcąc ograniczyć koszty do minimum podpisuje umowy na konserwacje i rozlicza się ryczałtowo, średni koszt miesięczny który obciąża firmę to kilkaset złotych lub więcej miesięcznie.
Natomiast korzystanie z centrali freePBX w chmurze takich kosztów nie generuje.
Argument ten jest tak mocny, że coraz więcej firm rezygnuje ze swoich central stacjonarnych, przenosi numerację PSTN, konfiguruje numery wewnętrzne i rozpoczyna współpracę z freePBX’em.
Po drugie prostota…
Firmy nie muszą korzystać z usług specjalistów, którzy obsługują fizyczne centrale, ponieważ wirtualna centrala telefoniczna posiada prosty panel zarządzania, przystępny dla przeciętnego użytkownika lub korzysta z bezpłatnych usług działu wsparcia IT freePBX’a.
Po trzecie wygoda…
Wirtualna centrala telefoniczna umieszczona jest na naszych serwerach, dzięki czemu firmę nie interesują techniczne aspekty związane z prawidłowym funkcjonowaniem centrali. Centrala ma działać i tyle! Wszystkie sprawy techniczne pozostają po naszej stronie. Wygodne ?
Wirtualna centrala telefoniczna freePBX jako najważniejsze funkcjonalności swojego systemu wymienia przede wszystkim:
IVR – interaktywna obsługa klienta dzwoniącego na centralę firmy, który po wysłuchaniu komunikatów głosowych, wybiera tonowo numer, z którym chce się połączyć, temat rozmowy, odpowiedni dział w firmie czy wybór języka w którym klient chce rozmawiać. Dzięki zastosowaniu funkcji IVR firma identyfikuje i segmentuje osoby dzwoniące, poprawia jakość obsługi swoich klientów, oszczędza czas oraz redukuje koszty.
Przekierowanie połączeń – firma może zarządzać połączeniami ustawiając przekierowania na wybrane numery swoich pracowników, dzięki czemu niweluje nieodebrane połączenia od swoich klientów do minimum.
Grupy z funkcjami Call Center, Hunting Grup – tworzenie grup pozwala na sprawne kierowanie połączeń dzwoniących do odpowiedniej grupy pracowników (np. Dział Sprzedaży, Dział Księgowości, Dział serwisu etc.).
Nagrywanie rozmów – Nagrywane są rozmowy przychodzące i wychodzące które automatycznie podnoszą jakość rozmów. Nagrania dostępne są online w postaci plików mp3 w Panelu Klienta.
Wirtualny FAX – wygodna obsługa fax-ów w plikach pdf odbieranych za pomocą dowolnego klienta poczty mailowej lub Panelu Klienta.
SMSy – użytkownik wysyłając SMS’a identyfikuje się numerem telefonu lub własną nazwą firmy / polem nadawcy.
SIP Trunk - transmisja głosowa, faksowa, numeracja z różnych stref / województw
CallBack - zestawianie bezpłatnych połączeń pomiędzy klientem a firmą.
WebRTC - rozmowy bez limitu do wszystkich na całym świecie.
Dla freePBX Twój biznes jest najważniejszy. Wskaż nam kierunek a my go zrealizujemy.