SoftPhone VoIP, Call WebRTC
Wirtualna Centrala Telefoniczna udostępnia odbieranie i przełączanie rozmów pomiędzy telefonami komórkowymi bez konieczności dostępu do sieci Internet i opcjonalnego oprogramowania typu SoftPhone
- jak pracuje usługa freePBX na telefonach komórkowych
Klient dzwoni na firmowy numer stacjonarny > zgłasza się IVR, wybiera numer wewnętrzny, freePBX przełącza rozmowę na służbowy telefon komórkowy > użytkownik odbiera połączenie > jeżeli chce przełączyć rozmowę na inny numer wybiera kod *1 przełączenie bez zapowiedzi lub * 2 z zapowiedzią + numer na który chcemy przełączyć rozmowę i kończymy znakiem #
Jeśli okaże się, że nasz pracownik do którego przełączamy rozmowę nie odbiera lub prowadzi inną rozmowę wówczas wracamy do rozmówcy wybierając na klawiaturze znak # (i ponownie możemy wybrać *1 lub *2 + inny numer)
Wirtualna Centrala Telefoniczna freePBX zintegrowała się ze wszystkimi polskimi operatorami komórkowymi - przetestuj rozwiązanie w swojej firmie. Szybki kontakt do działu sprzedaży 501 379 363
Opcjonalnie polecamy:
ZoiPer darmowa aplikacja na iOS, Windows Phone, Mac. W wersji bezpłatnej umożliwia tylko dzwonienie i odbieranie połączeń. Pobierz, kliknij w link