SoftPhone VoIP, Call WebRTC

Wirtualna Centrala Telefoniczna udostępnia odbieranie i przełączanie rozmów pomiędzy telefonami komórkowymi bez konieczności dostępu do sieci Internet i opcjonalnego oprogramowania typu SoftPhone

 

- jak pracuje usługa freePBX na telefonach komórkowych

 

Klient dzwoni na firmowy numer stacjonarny > zgłasza się IVR, wybiera numer wewnętrzny, freePBX przełącza rozmowę na służbowy telefon komórkowy > użytkownik odbiera połączenie > jeżeli chce przełączyć rozmowę na inny numer wybiera kod *1 przełączenie bez zapowiedzi lub * 2 z zapowiedzią + numer na który chcemy przełączyć rozmowę i kończymy znakiem #

 

Jeśli okaże się, że nasz pracownik do którego przełączamy rozmowę nie odbiera lub prowadzi inną rozmowę wówczas wracamy do rozmówcy wybierając na klawiaturze znak # (i ponownie możemy wybrać *1 lub *2 + inny numer)

 

Wirtualna Centrala Telefoniczna freePBX zintegrowała się ze wszystkimi polskimi operatorami komórkowymi - przetestuj rozwiązanie w swojej firmie. Szybki kontakt do działu sprzedaży 501 379 363

 

Opcjonalnie polecamy:

 

ZoiPer darmowa aplikacja na iOS, Windows Phone, Mac. W wersji bezpłatnej umożliwia tylko dzwonienie i odbieranie połączeń. Pobierz, kliknij w link