WebRTC
Twoja firma oferuje usługi? a może sprzedaje produkty? Zaoferuj swoim Klientom na całym Świecie bezpłatne rozmowy #WebRTC
Jak wiecie, obecnie większość firm podaje na swojej stronie internetowej lub w podpisie email cały numer telefonu.
Potencjalni klienci muszą przepisać numer, wybrać odpowiednie cyfry, wysłuchać nagranych zapowiedzi IVR i czekać w kolejce na możliwość rozmowy.
A czy wy lubicie? dzwonić do firmy i usłyszeć jesteś 7 w kolejce, przybliżony czas na rozmowę z konsultantem to 16 minut.
Czy wiecie ilu Waszych potencjalnych klientów się wówczas rozłącza?
64% klientów indywidualnych i aż 80% klientów B2B oczekuje odpowiedzi od sprzedawcy w czasie rzeczywistym!
Mam dla Was freeLink który łączy bezpłatnie klientów z Twoją firmą.
Klient korzystając z przeglądarki Google Chrome, FireFox, Opera lub Apple iOS przegląda waszą firmową stronę Internetową na smartfonie lub PC i zamiast numeru telefonu widzi dowolny napis – baner ”Zadzwoń do mnie za darmo” po kliknięciu w napis który jest zarazem linkiem rozmowy - dzwoni do was bezpośrednio na telefon IP, telefon komórkowy lub twoją obecną Centralę Telefoniczną.
Rozmowa dla obydwu stron jest bezpłatna bez względu na to z jakiego miasta lub kraju jest połączenie i jak długo trwa rozmowa.
Już od dziś każdy Klient może zadzwonić do twojej firmy za darmo! Zobacz jak możesz wykorzystać usługę freeLink w swojej firmie?
Podam kilka dowolnych przykładów e-commerce reklamując produkty i firmy
- Administracja Publiczna udostępnia bezpłatną chmurę dla Obywateli którzy na swoim smartfonie przeglądają stronę internetową Urzędu Miasta … Gminy, Dzielnicy, chcąc załatwić dowolną sprawę, klikają w link ”Masz dodatkowe pytania – zadzwoń do nas za darmo” i zostają połączeni bezpośrednio z telefonem wybranego urzędnika.
- Na stronie Internetowej sklepu IKEA klient widzi ”fotel” który mu się podoba – klikając w zdjęcie może za darmo wygenerować bezpośrednie połączenie do obsługi sklepu.
- Na stronie Internetowej salonu BMW klient wybrał samochód marzeń ale chciałby zadać jeszcze kilka dodatkowych pytań - klikając w zdjęcie samochodu może porozmawiać z dealerem który zajmuje się sprzedażą wybranego modelu.
- Klient chciałby zamówić kosmetyki (lub inne dowolne produkty) w sklepie Internetowym – klikając w zdjęcie ”perfum” – zostaje bezpośrednio połączony ze swoją konsultantką.
5. Znany bank reklamuje ”Super Kredyt” – klient klika w baner który prowadzi go do bezpośredniej rozmowy z opiekunem konta.
- Korzystasz z serwisów społecznościowych takich jak Facebook, YouTube, Instagram? teraz nie musisz udostępniać swojego prywatnego numeru telefonu, wystarczy freeLink aby zachować odrobinę prywatności.
- Widzieliście lodówkę firmy Samsung która sama zamówi brakujące produkty. A co gdy na wyświetlaczu tejże lodówki jest przycisk „zadzwoń” Z chwilą kiedy klikniemy możemy zadzwonić na wcześniej zaprogramowany numer … każde urządzenie IoT podłączone do Internetu może zacząć bezpłatnie ”rozmawiać”
Czym nasze rozwiązanie #WebRTC różni się od innych komunikatorów
Krótko mówiąc prostotą działania i bezpieczeństwem danych, tzn. Klient klika w ”link rozmowy - freeLink” i bez konieczności instalowania oprogramowania, udostępniania danych z telefonu np. kontaktów, zdjęć może dzwonić i rozmawiać.
Pamiętaj – bez względu jak długi jest czas rozmowy i z iloma Klientami rozmawiasz – płacisz tylko abonament miesięczny za rozmowy bez limitu
freeLink działa na całym Świecie i w dowolnym języku.
Pozwól swoim Klientom na bezpłatny kontakt a zobaczysz jak wzrośnie sprzedaż Twoich produktów lub usług.
Zapraszamy wszystkich do współpracy.
Zobaczcie materiał filmowy https://webrtc.pl/film-WebRTC