freeLink

Udostępniamy innowacyjną technologię komunikacji, która przeniesie Twój biznes w przyszłość.

freeLink

to specjalny link, który po kliknięciu zestawia bezpłatne połączenia pomiędzy Klientem który przegląda stronę internetową na swoim smartfonie lub PC korzystając z przeglądarki Google Chrome a użytkownikiem odbierającym połączenie na koncie SIP / dowolna centrala telefoniczna lub telefon IP

Jak użyć freeLink’a do promowania swojej firmy ? No właśnie, freeLink możesz umieścić, gdzie tylko chcesz.

  Zgodnie z jedną ze złotych zasad marketingu: reklama działa skuteczniej w kontekście realnej potrzeby. 

  Najlepiej zarabia ten, kto sprzedaje wodę na pustyni, kąpielówki koło basenu, słodycze obok szkoły.

 

Analogicznie, najlepiej oferować rozmowy online tam, gdzie oferujesz swoje produkty lub usługi.

 

Zobacz jakie to proste. Wyślij SMS'a z freeLinkiem do swoich partnerów handlowych i zaproś ich do rozmowy.

Umieść krótkie ‘zadzwoń do mnie’ (zachęta do działania) w stopce e-maila, każdy, kto otrzyma od Ciebie wiadomość, będzie mógł od razu się z Tobą bezpłatnie skontaktować. 

 

  - freeLink jest tylko dla biznesu? a co z administracją publiczną?

 

Każdy urząd miejski, dzielnicy czy inne jednostki samorządu terytorialnego mogą udostępnić freeLink dla mieszkańców np. w zakładce kontakt aby ważne dla nich sprawy mogli załatwić przez darmowy telefon.

 

  - A co zrobi freeLink jeżeli mój partner biznesowy pracuje w Londynie? Australi? a może w Moskwie?

 

freeLink zestawia bezpłatne połączenia bez względu na naszą lokalizację. 

 

  - Rozumiem, że nie muszę podawać swojego prywatnego numeru telefonu aby dowolna osoba do mnie                  zadzwoniła? 

 

Z punktu widzenia użytkowników największą zaletą freeLink'a jest jego anonimowość która sprawia, że dystans między Klientem a handlowcem błyskawicznie się skraca. Tożsamość konsumenta może pozostać nieznana, a jednocześnie czuje się on wyjątkowo. Takie proaktywne działania znacząco zwiększają prawdopodobieństwo tego, że odwiedzający witrynę Twojego e-sklepu ze zwykłego internauty zamieni się w zadowolonego Klienta.

 

  - Jeżeli nie mam strony internetowej to czy mogę korzystać z freeLink'a do promowania swoich usług?

 

Oczywiście, możesz promować swoje usługi, konsultacje wszędzie tam, gdzie stosuje się linki — w e-mailu,

w social mediach: Facebook, YouTube, LinkedIn ...

 

 Rozmowy dla Twoich Klientów są zawsze bezpłatne - Twoja firma również nie ponosi opłat za minutę rozmowy. 

 

 Gdzie jest zatem haczyk zapytacie? Dlaczego dostajemy coś za darmo za co normalnie na co dzień trzeba płacić?

 

  Chcemy aby nasze rozwiązanie freeLink było technologicznym trendem, które podbije rok 2019 

 

 

* usługa nie wspiera telefonów Apple i przeglądarki internetowej Safari (w przygotowaniu)

   usługa nie wspiera przeglądarki Internet Explorer oraz Edge.