Płatności
Doładowanie Konta freePBX
1. Wykonaj przelew bankowy
Wykonaj przelew z Twojego banku na poniższe dane:
- Numer rachunku: 47 2490 0005 0000 4530 6341 4441
- Split Payment (rachunek VAT): 46 2490 0005 0000 4612 8082 2809
- Bank: Alior Bank ; SWIFT: ALBPPLPW
Pamiętaj! W tytule przelewu podaj swój Login, aby poprawnie zaksięgować wpłatę.
2. Potwierdź dane w Panelu Użytkownika
Przed doładowaniem konta upewnij się, że Twoje dane w Panelu Użytkownika są aktualne:
- Zaloguj się do Panelu Użytkownika.
- Przejdź do zakładki Twój profil → Dane osobiste.
- Wprowadź swój adres e-mail i kliknij „Aktualizuj”.
- Wybierz Profil użytkownika → Zapisz.
3. Jak sprawdzić saldo?
Stan konta możesz sprawdzić w zakładce: Panel Użytkownika → Moje saldo.
Faktura Proforma - Zmiana danych na FV
Jeśli chcesz otrzymać Fakturę Proforma lub zmienić dane na fakturze, napisz do nas na: faktury@freePBX.pl