Płatności

Doładowanie Konta freePBX

1. Wykonaj przelew bankowy

Wykonaj przelew z Twojego banku na poniższe dane:

  • Numer rachunku: 47 2490 0005 0000 4530 6341 4441
  • Split Payment (rachunek VAT): 46 2490 0005 0000 4612 8082 2809
  • Bank: Alior Bank ; SWIFT: ALBPPLPW

Pamiętaj! W tytule przelewu podaj swój Login, aby poprawnie zaksięgować wpłatę.

2. Potwierdź dane w Panelu Użytkownika

Przed doładowaniem konta upewnij się, że Twoje dane w Panelu Użytkownika są aktualne:

  1. Zaloguj się do Panelu Użytkownika.
  2. Przejdź do zakładki Twój profil → Dane osobiste.
  3. Wprowadź swój adres e-mail i kliknij „Aktualizuj”.
  4. Wybierz Profil użytkownika → Zapisz.

3. Jak sprawdzić saldo?

Stan konta możesz sprawdzić w zakładce: Panel Użytkownika → Moje saldo.

Faktura Proforma - Zmiana danych na FV

Jeśli chcesz otrzymać Fakturę Proforma lub zmienić dane na fakturze, napisz do nas na: faktury@freePBX.pl